Volg ons op social media     

Waar ben je naar op zoek?

Frequently asked questions

Het retourneren/terugsturen van aangekochte artikelen gebeurt op eigen kosten. Via BPOST kan je eenvoudig een verzendlabel aanmaken om je pakje terug te sturen.

Belangrijk! Na ontvangst heb je 14 kalenderdagen om je bestelling te retourneren. Gebeurt de retour buiten deze 14 kalenderdagen, kunnen wij dit niet accepteren en doen we geen terugbetaling. (Met uitzondering van uitzonderlijke omstandigheden).

Items dienen in originele staat (inclusief labels en kaartjes) te worden geretourneerd.

Items met make-up vlekken of parfumgeur worden niet retour genomen.
Items dienen ongedragen/ongebruikt te worden geretourneerd. 


Download het retourformulier: Retourformulier Punto.pdf

Het retourneren/terugsturen van aangekochte artikelen gebeurt op eigen kosten. Via de site van Bpost (of een ander verzendinstituut) kan je eenvoudig een verzendlabel aanmaken om je pakje terug te sturen.

Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te te retourneren. Op het retourformulier, dat bij uw bestelling gevoegd is, kunt u aangeven welke artikelen het betreft.   

Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.     

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw bestelling nog annuleren. Mocht u iets willen wijzigen of annuleren neem dan contact op met onze klantenservice.      

De Verkoper zal de Aankoopprijs zo snel mogelijk terugbetalen, in elk geval binnen 30 dagen nadat de Verkoper het geretourneerde product heeft ontvangen.
De verkoper doet alle redelijke inspanningen om de goederen te leveren binnen een termijn van 2 à 5 dagen.

Nadat we uw pakje aan Bpost hebben toevertrouwd, krijg je van ons een e-mail met de unieke track&trace code van Bpost zelf. Hiermee kan je je bestelling volgen en je leveringsvoorkeuren aanpassen.

Voor alle klachten kan u terecht bij onze klantendienst : telefonisch op het nr. 015 - 61 73 67 (maandag tot vrijdag van 10u tot 17u) of via e-mail op info@puntofashion.be.

De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen 

            VISA
            Maestro
            Mastercard
            Bancontact/ Mister cash
            KBC/CBC payment button
            

Please contact our customer service ( +32 15 61 73 67) for orders and deliveries in other countries. 
VERZENDING & RETOUR

Gratis verzending vanaf €75 in België.
Bestellingen minder dan €75 of in Nederland: €7,5 leveringskost.
Andere landen: contacteer onze klantendienst. 


Klantenservice


ONLINE HULP

Telefonisch
van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u op het nr. 015 - 61 73 67 
Via mail
info@puntofashion.be